Lisaizzy-onedirection

Direktlänk till inlägg 13 juli 2012

Kapitel 8 - You're leaving us, and this is it!

Av Lisa och Izzy - 13 juli 2012 19:10

   

   

Jag satte mig enkelt på en stol som Louis dragit ut för mig. Han puttade sedan in den lite lätt.

Han satte sig mittemot mig. Han lade sina händer på mina.

"Det är en sak jag måste berätta.." Säger han lite ledsamt och jag blir lite orolig. 

"Vaddå?" Säger jag och sväljer.

"Jag och killarna ska ha en ganska lång turne imon..." Säger han men jag avbryter.

"Hur länge!?" Säger jag ännumer oroligt.

"6 månader.." Mumlar Louis tyst.

"Men.." Säger jag. Orden tar slut.

"Jag och Allie ska till London för adition till X-factor." Slank det ur mig.

"När då?" Frågar han nästan glatt.

"Imorgon." Säger jag och tittar bort när tårarna trillar ner för kinderna.

Jag drar åt mig händerna och sätter dem framför ansiktet.

"Då hinner vi inte..." Försöker Louis men går istället bort till mig. Han håller om mig.

"Detta blir vårat förväl!" Viskar jag i hans öra och jag ryser själv när jag hör det.

"Jag älskar dig Alyssa." Orden känns så välbekanta men aldrig nämnda förut.

Jag hämtar efter andan och tillslut får jag fram orden.

"Jag älskar dig också, av hela mitt hjärta!" Säger jag och vi kramar om varandra.

"Jag lovar att kolla när ni sjunger." Säger han och jag börjar gråta igen.

"Har Niall berättat för Allie?" Snyftar jag fram.

"Han skulle göra det nu." Säger Louis och kysser mig på munnen. Länge..

 

______________________

 

Kapitell av mig Siara

- Hoppas det blev bra. Kram! :33

(NAWE, Louis och Alyssa älskar varann) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa och Izzy - 14 oktober 2012 11:58

HEEJ! Jag och izzy ska göra en ny blogg nu, så bayy bayy Love You Old BLOGG! xD - xo Lisa  ...

Av Lisa och Izzy - 15 juli 2012 17:00

Kolla gärna in min och min bästis egna novellblogg om One Direction. Upp till 40 kapitel och mer ^^ 1Dstory.bloggplatsen.se <---------    //Lisa ...

Av Lisa och Izzy - 14 juli 2012 18:27

            ______________________________________________________________________________________   Jag granskade försiktigt min vackra syster på avstånd och hennes makalöst blåa outfit hon hade ett lite pösigt linne med lite längre jea...

Av Lisa och Izzy - 14 juli 2012 18:06

En man i 40-års åldern öppnade dörren för oss och vi klev in i den morderna limon. Jag satte mig längst bak vid ett fönster. Alyssa satte sig jämte mig och började pilla i sitt vackra mörkblonda hår. "Jag kommer att sakna Louis så" Muttrade hon o...

Av Lisa och Izzy - 14 juli 2012 13:59

      Jag satte mig försiktigt vid en trött och klumpig Alyssa i soffan och knäppte tyst på tvn. "Har vi chips?" Frågar Alyssa helt plötsligt och går med handen på den lite större magen till köket. "Ja, men du borde inte äta så mycket skräp ...

Presentation


Välkommen till Lisa & Izzys novell blogg, vi hittar på allt själva! Kommentera gärna ^^

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards