Lisaizzy-onedirection

Direktlänk till inlägg 13 juli 2012

Kapitel 14- Niall, is it you?

Av Lisa och Izzy - 13 juli 2012 21:54

Jag åt en macka bara. Jag var inte hungrig just nu. Jag tänkte bara på Niall.

"Vad är det Allie?" Frågade Allysa frustrerat.

"Äsch.." Muttrade jag och tog ett stort bett.

"Du saknar Niall" Mumlade hon och klappade mig stort på ryggen.

Något kom upp i halsen på mig och jag släppte mackan snabbt och sprang allt vad jag hade mot toan.

---------------

"Allie?" Hördes en röst utifrån toan. Den var väldigt bekant, men det var inte Alyssa.

Jag öppnade dörren och där stod en orolig Niall.

"NIALL!" Utbrast jag och hoppade upp i hans famn.

"Hej älskling!" Utbrast han och tog emot mig.

Jag och Niall var faktiskt inte ihop en  ju.. Eller, jo det kanske vi var, men vi hade ju ej liksom pratat om det.

Han bar bort mig mot frukost salen och där satt Louis och Alyssa och kysstes.

"Jaså?" Flinade jag och gjömde bort för en stund att jag nyss kräkts.

"Vad gjorde du inne på toan?" Undrade Alyssa och tittade på mig.

Alla tittade nyfiket på mig och jag kände att jag måste spy igen. Så jag rusade till toan och Niall såg.

"Men älsking.." Muttrade han.

"Vad?" Snyfftade jag ooch stängde ner toalett locket och satte mig på det.

"Du är ju gravid!" Sken Niall upp.

"Hur vet du det? Muttrade jag.

"Det började likadant med Alyssa, Louis berättade!" Log han och kysste mig.

Jag suckade, men de kommer vara borta i ett halvår..

"Jag vet inte om jag kan upträda idag.." Mumlade jag och tittade på Niall.

"Det ska du inte, ingen bra idé.." Mumlade Niall.

"Men jag gör det.." Sa jag bestämmt och reste mig och tog tag i Niall's hand.

Det var dax att gå till studion...

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

En dålig del av  Haha ja :P

Men detta blir näst sista delen för mig idag!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa och Izzy - 14 oktober 2012 11:58

HEEJ! Jag och izzy ska göra en ny blogg nu, så bayy bayy Love You Old BLOGG! xD - xo Lisa  ...

Av Lisa och Izzy - 15 juli 2012 17:00

Kolla gärna in min och min bästis egna novellblogg om One Direction. Upp till 40 kapitel och mer ^^ 1Dstory.bloggplatsen.se <---------    //Lisa ...

Av Lisa och Izzy - 14 juli 2012 18:27

            ______________________________________________________________________________________   Jag granskade försiktigt min vackra syster på avstånd och hennes makalöst blåa outfit hon hade ett lite pösigt linne med lite längre jea...

Av Lisa och Izzy - 14 juli 2012 18:06

En man i 40-års åldern öppnade dörren för oss och vi klev in i den morderna limon. Jag satte mig längst bak vid ett fönster. Alyssa satte sig jämte mig och började pilla i sitt vackra mörkblonda hår. "Jag kommer att sakna Louis så" Muttrade hon o...

Av Lisa och Izzy - 14 juli 2012 13:59

      Jag satte mig försiktigt vid en trött och klumpig Alyssa i soffan och knäppte tyst på tvn. "Har vi chips?" Frågar Alyssa helt plötsligt och går med handen på den lite större magen till köket. "Ja, men du borde inte äta så mycket skräp ...

Presentation


Välkommen till Lisa & Izzys novell blogg, vi hittar på allt själva! Kommentera gärna ^^

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards