Lisaizzy-onedirection

Direktlänk till inlägg 13 juli 2012

Kapitel 13 - We have to go, and everything is falling apart..

Av Lisa och Izzy - 13 juli 2012 21:17

          Jag öppnade snabbt toadörren och sprang till närmaste toa. Kräkningarna ekade och efter en stund hörde man dörren öppnas igen. In klampade en ledsen och arg Allie.

"Alyssa, snälla öppna dörren." Säger Allie gråtfärdigt.

"Nej, livet är inte värt det." Säger jag kort och tomt.

Men tar sakta min hand på mina lite större mage och börjar gråta igen.

"Förlåt, förlåt.." Viskar jag tyst till bebisen innuti magen.

"Alyssa, kommer du ut?" Säger en oroad Allie igen.

Jag svarar inte utan öppnar istället dörren och övarfalls av en varm kramgo Allie.

"Är du okej?" Frågar Allie lite tyst och jag nickar.

"Vi måste hem, och packa.." Säger hon igen och hon ger mig mina kläder. Jag drar på mig mina kläder och vi går hand i hand ut mot allt folk. Louis skiner upp som en sol när han ser mig. Jag rusar fram till honom och hoppar upp i hans famn. Elenor har gått där ifrån surt.

"Lämna mig aldrig." Viskar jag i Louis öra.

"Aldrig." Säger Louis och kysser mig.

"Jag måste åka nu.." Snyftar Louis fram.

Jag kramar om honom och kysser honom igen.

"Det blir bra, lova bara att komma tillbaka!" Säger jag och han nickar.

"Jag lovar." Säger han och vi kysser varandra igen.

__________

 

När vi kommit ifrån båten - äntligen kramade jag om Louis en sista gång och kramade Niall och de andra i bandet också. Sedan gick jag och Allie tillbaks till våran lägenhet. Jag famlade med dörren lite innan den gick upp. Sedan packade jag lite extra saker i den redan packade beiga-resväskan.

"Ska vi åka?" Säger en uppspelt Allie.

"Ja, visst." Säger jag och rycker på axlarna.

Vi satte oss i taxin och det bar iväg mot London.

Aditionen skulle inte vara för äns imorgon och vi skulle komma 00.50 till London.

_________

 

Jag vaknade på morgonen på det mysiga lilla hotell rummet och hade en mjuk gosig Allie brevid mig.

"Vakna vi ska på adition nu!" Ropar jag och Allie öppnar trött ögonen.

"Jaja.." Säger hon och vänder sig om men ramlar ut ur sängen istället. 

Jag brister ut i gapskratt och sedan hjälper jag henne upp.

Vi går ner till lobbyn där man kan äta frukost och så betsällde vi.

____________

Kapitel av min Siara. 

Hoppas de va bra !   


 
 
Ingen bild

ett fan!!

13 juli 2012 21:56

Snälla skriv mer den är så bra!!! MEEEEEEEEER! DEN ÄGER! // Sara

Lisa och Izzy

13 juli 2012 21:57

Hahha, tack så mycket Izzy håller på att skriva en till del nu. Hoppas du blir nöjd och tack att du läser. // Kram Siara

 
Rocky29/Frida

Rocky29/Frida

14 juli 2012 09:06

den e så bra så jag önskar jag komigt på det först! :D men jag härmar inte! :O

http://http

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa och Izzy - 14 oktober 2012 11:58

HEEJ! Jag och izzy ska göra en ny blogg nu, så bayy bayy Love You Old BLOGG! xD - xo Lisa  ...

Av Lisa och Izzy - 15 juli 2012 17:00

Kolla gärna in min och min bästis egna novellblogg om One Direction. Upp till 40 kapitel och mer ^^ 1Dstory.bloggplatsen.se <---------    //Lisa ...

Av Lisa och Izzy - 14 juli 2012 18:27

            ______________________________________________________________________________________   Jag granskade försiktigt min vackra syster på avstånd och hennes makalöst blåa outfit hon hade ett lite pösigt linne med lite längre jea...

Av Lisa och Izzy - 14 juli 2012 18:06

En man i 40-års åldern öppnade dörren för oss och vi klev in i den morderna limon. Jag satte mig längst bak vid ett fönster. Alyssa satte sig jämte mig och började pilla i sitt vackra mörkblonda hår. "Jag kommer att sakna Louis så" Muttrade hon o...

Av Lisa och Izzy - 14 juli 2012 13:59

      Jag satte mig försiktigt vid en trött och klumpig Alyssa i soffan och knäppte tyst på tvn. "Har vi chips?" Frågar Alyssa helt plötsligt och går med handen på den lite större magen till köket. "Ja, men du borde inte äta så mycket skräp ...

Presentation


Välkommen till Lisa & Izzys novell blogg, vi hittar på allt själva! Kommentera gärna ^^

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards