Lisaizzy-onedirection

Direktlänk till inlägg 14 oktober 2012

Ny BLOGG! W:

Av Lisa och Izzy - 14 oktober 2012 11:58

HEEJ! Jag och izzy ska göra en ny blogg nu, så bayy bayy Love You Old BLOGG! xD

- xo

Lisa 

 
 
Josefin :)

Josefin :)

14 oktober 2012 18:14

Hej! Vilken grymt snygg du har! Ville bara tipsa om en annan grym blogg http://www.nattstad.se/Kokosbollen, checka in den! Just nu har hon också en bloggtävling, du borde vara med i den! Man har större chans att vinna om man följer henne och tipsar andra(skriv även med det i ansökan om du vill!) Gilla även på Facebook https://www.facebook.com/Kokosbollen ! :D KRAM :)

http://www.nattstad.se/Kokosbollen

Lisa och Izzy

15 oktober 2012 15:41

Tack, men vi vill inte delta i någon tävling just nu. Tyvärr.
-
Lisa

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa och Izzy - 15 juli 2012 17:00

Kolla gärna in min och min bästis egna novellblogg om One Direction. Upp till 40 kapitel och mer ^^ 1Dstory.bloggplatsen.se <---------    //Lisa ...

Av Lisa och Izzy - 14 juli 2012 18:27

            ______________________________________________________________________________________   Jag granskade försiktigt min vackra syster på avstånd och hennes makalöst blåa outfit hon hade ett lite pösigt linne med lite längre jea...

Av Lisa och Izzy - 14 juli 2012 18:06

En man i 40-års åldern öppnade dörren för oss och vi klev in i den morderna limon. Jag satte mig längst bak vid ett fönster. Alyssa satte sig jämte mig och började pilla i sitt vackra mörkblonda hår. "Jag kommer att sakna Louis så" Muttrade hon o...

Av Lisa och Izzy - 14 juli 2012 13:59

      Jag satte mig försiktigt vid en trött och klumpig Alyssa i soffan och knäppte tyst på tvn. "Har vi chips?" Frågar Alyssa helt plötsligt och går med handen på den lite större magen till köket. "Ja, men du borde inte äta så mycket skräp ...

Av Lisa och Izzy - 14 juli 2012 11:49

            När både jag och Allie slutat att kräkas går vi ut för att torka oss. När vi kommit ut ur toan förstörs vår syn av massa fotografer och blixtrande ljus. "Hur känns det att dejta en stjärna?" Säger en papparazzi och trycker upp ...

Ovido - Quiz & Flashcards