Lisaizzy-onedirection

Direktlänk till inlägg 14 juli 2012

Kapitel 16 - Leaving and Crying..

Av Lisa och Izzy - 14 juli 2012 11:49

       

   

När både jag och Allie slutat att kräkas går vi ut för att torka oss. När vi kommit ut ur toan förstörs vår syn av massa fotografer och blixtrande ljus.

"Hur känns det att dejta en stjärna?" Säger en papparazzi och trycker upp en stor mickrofån i mitt ansikte jag skakar bara på huvudet och slår bort den. 

"Allie, Alyssa här bort!" Ropar någon, en biffig livvakt eller någonting ropar på oss och pekar mot en limo.

"Jaha, kom!" Säger jag till Allie och drar iväg henne intill limosinen. Den är stor och svart.

När vi kommit in i limon så sitter alla bandmedlemmarna i One Direction där inne. Jag sätter mig tätt intill Louis och Allie sätter sig i Nialls knä - Gulligt!

"Vi kör hem er så får ni vila, ni kommer alltid att ha 2/3 livvakter med er när ni går ut." Säger Louis och vi nickar med stora ögon.

"Ja, ni kommer åka till BoothCamp för ni kom ju vidare." Säger Niall.

"Simon kommer meddela er när det är dags för det." Fortsätter Louis.

"Okej.." Säger Allie lite nervöst.

Det tar ett tag att åka hem till våran lägenhet men till sist kom vi dit.

_______________

 

Kort inlägg av mig Siara 

Kram :)

 

 
 
Rocky29/Frida

Rocky29/Frida

14 juli 2012 12:31

Kan någån skriva liiitte längre...pliiiiiiiiiiiiiiiiiizzzzzzzzzzz!!!!!!!!

http://http

 
Rocky29/Frida

Rocky29/Frida

14 juli 2012 12:34

MERA TJEJERNA

http://http

Lisa och Izzy

14 juli 2012 13:42

Tack för att du läser min Ängel!
Men det är Izzy's tur att skriva men hon vet inte om hon vill :(
Peppa henne nu :D
Kram Siara

 
Rocky29/Frida

Rocky29/Frida

14 juli 2012 14:02

snälla söta rara guliga coola snygga fina mysiga bästa roliga izzy kaaannn du inte skriva mera för min skull och alla andra jag hoppas du eh på bättre humör!

http://http

Lisa och Izzy

14 juli 2012 14:20

Haha tack Rocky! Men Siara skrev nyss, så skriver om cirka 10 min (:

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa och Izzy - 14 oktober 2012 11:58

HEEJ! Jag och izzy ska göra en ny blogg nu, så bayy bayy Love You Old BLOGG! xD - xo Lisa  ...

Av Lisa och Izzy - 15 juli 2012 17:00

Kolla gärna in min och min bästis egna novellblogg om One Direction. Upp till 40 kapitel och mer ^^ 1Dstory.bloggplatsen.se <---------    //Lisa ...

Av Lisa och Izzy - 14 juli 2012 18:27

            ______________________________________________________________________________________   Jag granskade försiktigt min vackra syster på avstånd och hennes makalöst blåa outfit hon hade ett lite pösigt linne med lite längre jea...

Av Lisa och Izzy - 14 juli 2012 18:06

En man i 40-års åldern öppnade dörren för oss och vi klev in i den morderna limon. Jag satte mig längst bak vid ett fönster. Alyssa satte sig jämte mig och började pilla i sitt vackra mörkblonda hår. "Jag kommer att sakna Louis så" Muttrade hon o...

Av Lisa och Izzy - 14 juli 2012 13:59

      Jag satte mig försiktigt vid en trött och klumpig Alyssa i soffan och knäppte tyst på tvn. "Har vi chips?" Frågar Alyssa helt plötsligt och går med handen på den lite större magen till köket. "Ja, men du borde inte äta så mycket skräp ...

Presentation


Välkommen till Lisa & Izzys novell blogg, vi hittar på allt själva! Kommentera gärna ^^

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards