Lisaizzy-onedirection

Direktlänk till inlägg 13 juli 2012

Kapitel 12 - Relax, everything is going bad...

Av Lisa och Izzy - 13 juli 2012 20:37

   x 

 

___________________

Jag satte mig försiktigt på en stol medans Allie betalde inträde. Vi fick 4 pack, först massage, sedan olje bad, vanligt bad och sedan ansiktsmasker. Jag blev nöjd med valet och drog på den svala handduksrocken. Sedan la jag mig försiktigt ner på massagebordet brevid Allie.

"Detta är ju avslappnande" Säger jag nöjt.

"Jag vet det är derför vi gör det." Skrattar Allie till.

Helt plötsligt känner jag ett par välbekanta händer på min midja och neråt. Jag vänder snabbt huvudet för att se vem som står där. Louis och Niall har bytt plats med massagerna. 

"Louis, Niall. Vad gör ni?" Gapar Allie irriterat.

"Vi tänkte att vi kunde massera er." Säger Naill glatt och börjar massera Allie på benen uppåt..

Louis gjorde likaså på mig, jag kunde inte låta bli att le och jag satte mig lugnt upp med handduken trcykt mot kroppen. Louis böjde sig fram och kysste mig lätt på munnen och våra läppar slank ihop, så att jag inte visste vart Louis läppar började och mina slutade. 

"Louis?" Säger någon och alla tittar förvånat upp. Framför oss står nu Louis ex-flickvän Elenor Calder.

"Elenor, Vad gör du här?" Säger han och drar generat handen genom håret.

"Jag jobbar här.." "Minns du inte, vi brukade gå hit och ja.." Säger hon och nu börjar kväljningarna igen.

Alla värkar illamående till och med Louis.

"Ja, men det var då och detta är nu." Säger Louis och Elenors blick glider över till mig.

"Detta är Alyssa, min flickvän." Säger Louis stolt och jag ger ifrån mig ett prövande leende.

"Jaha.." Fnyser Elenor och hennes blick förs sedan till Allie.

"Och denna slampan är?" Säger hon uppkäftigt.

"Slampa!?" Ropar Allie surt.

Jag ställer mig hastigt upp med handduken knuten runt kroppen. 

"Ingen kallar min syster slampa!" Skriker jag åt henne och hon ler bara hånfullt.

"Vafan vem tror du du är?" Säger Elenor och tar ett steg mot mig. 

"Iallafall inte en hm, bitch." Säger jag och ler ännu hånfullare. Allie skrattar till och Niall ser rädd ut.

"Ta det lungt tjejer.." Säger Louis prövande.

"Visst, lungt jag kan ta det lungt.." Säger jag ironiskt.

"Det är ju inte så att jag att jag är gravid med ditt barn, och att du ska lämna mig för en fkin 6 månaders turne!" Ropar jag och alla ser chockade ut till och med Elenor. Jag bryter ut i gråt och måste spy. Jag springer till närmaste toa och hör klampande steg bakom mig.

"Alyssa vänta!" Ropar Allie bakom mig.

 

______________________________

 

Spännande kapitel, börjar själv gråta..   

Av mig Siara, Kram! :3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa och Izzy - 14 oktober 2012 11:58

HEEJ! Jag och izzy ska göra en ny blogg nu, så bayy bayy Love You Old BLOGG! xD - xo Lisa  ...

Av Lisa och Izzy - 15 juli 2012 17:00

Kolla gärna in min och min bästis egna novellblogg om One Direction. Upp till 40 kapitel och mer ^^ 1Dstory.bloggplatsen.se <---------    //Lisa ...

Av Lisa och Izzy - 14 juli 2012 18:27

            ______________________________________________________________________________________   Jag granskade försiktigt min vackra syster på avstånd och hennes makalöst blåa outfit hon hade ett lite pösigt linne med lite längre jea...

Av Lisa och Izzy - 14 juli 2012 18:06

En man i 40-års åldern öppnade dörren för oss och vi klev in i den morderna limon. Jag satte mig längst bak vid ett fönster. Alyssa satte sig jämte mig och började pilla i sitt vackra mörkblonda hår. "Jag kommer att sakna Louis så" Muttrade hon o...

Av Lisa och Izzy - 14 juli 2012 13:59

      Jag satte mig försiktigt vid en trött och klumpig Alyssa i soffan och knäppte tyst på tvn. "Har vi chips?" Frågar Alyssa helt plötsligt och går med handen på den lite större magen till köket. "Ja, men du borde inte äta så mycket skräp ...

Presentation


Välkommen till Lisa & Izzys novell blogg, vi hittar på allt själva! Kommentera gärna ^^

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards