Lisaizzy-onedirection

Direktlänk till inlägg 13 juli 2012

Kapitell 11- A baby? And Niall, why do you don't say something about..?

Av Lisa och Izzy - 13 juli 2012 20:14

Jag och Niall hade det som mysigast när jag hörde att Alyssa grät.

Jag släppte Niall och tog snabbt på mig min tröja och byxor och sprang in till Alyssa.

"Va är det?!" Frågade jag oroligt och kollade oroligt mot Louis.

Jag satte mig jämte henne i sängen.

"J--a..g ä..r..." Började Alyssa snyfta.

"Vad är du?" Frågade jag oroligt och tittade surt på Louis.

"Jag har inte gjort något.." Började han, men jag blängde surt på han.

"Okej, hon är gravid.." Mumlade Louis.

"Är du?!" Sa jag glatt och hon tittade upp.

"Jaa.." Mumlade hon medans hon torkade bort några tårar.

"Men gumman, det är ju bra!" Log jag och kramade om henne hårt.

"Omg.." Mumlade hon och rusade mot toaletten.

Man hörde kräkningar och en ledsen Alyssa kom ut.

"Louis, berättar du för henne?" Kved Alyssa och satte sig i ett hörn.

"Vadå?" Frågade jag oroligt.

"Vi ska på turne i 6 månader.." Mumlade Louis och tittade ner i marken.

"VA?!" Skrek jag och fällde en tår.

"Ja.." Mumlade Alyssa från sitt hörn.

"Men Alyssa är ju gravid.." Kved jag och pekade på henne.

Hon tittade ledasmt på mig och fällde en tår.

Jag fattade inte, så jag rusade in till Niall och satte mig jämte han på sängen.

Han hade ingentng på sig, så jag kunde inte koncentera mig.

"Snälla Niall klä på dig!" Muttrade jag och han gick om hämtade lite kläder.

"Är det sant om turnen?" Frågade jag ledsamt.

"Mm.." Muttrade Niall.

"Måste ni?" Kved jag och började flörtigt pilla i hans hår.

"Ja.." Mumlade han och började pilla i mitt hår.

"Synd.." Mumlade jag och satte min hand på mitt knä.

"Vet, men vi åker inte fören i övermorgon!" Sa han och tog tag i min hand.

"Men imorgon ska jag och Alyssa på X-factor!" Snyftade jag.

"Då har vi väl lite mys nu då?" Log Niall.

"Nej.." Mumlade jag.

"Varför?" Sa han lite ledset.

"Jag hoppar över X-Factor imorgon.." Mumlade jag.

"Bra, för när jag kommer hem vill jag att du har en stor mage!" Flinade han och smekte mig på kinden.

"Vi får la se.." Mumlade jag mistänksamt.

Dörren öppnades och in kom Alyssa.

"Vill du gå till spa:et på båten för att koppla av, bara du och jag?" Log hon och tttade ilsket på Niall.

"Visst!" Sa jag enkelt och gav Niall en puss på kinden och gick.

-----------------------------------------------------------------------------------------------


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa och Izzy - 14 oktober 2012 11:58

HEEJ! Jag och izzy ska göra en ny blogg nu, så bayy bayy Love You Old BLOGG! xD - xo Lisa  ...

Av Lisa och Izzy - 15 juli 2012 17:00

Kolla gärna in min och min bästis egna novellblogg om One Direction. Upp till 40 kapitel och mer ^^ 1Dstory.bloggplatsen.se <---------    //Lisa ...

Av Lisa och Izzy - 14 juli 2012 18:27

            ______________________________________________________________________________________   Jag granskade försiktigt min vackra syster på avstånd och hennes makalöst blåa outfit hon hade ett lite pösigt linne med lite längre jea...

Av Lisa och Izzy - 14 juli 2012 18:06

En man i 40-års åldern öppnade dörren för oss och vi klev in i den morderna limon. Jag satte mig längst bak vid ett fönster. Alyssa satte sig jämte mig och började pilla i sitt vackra mörkblonda hår. "Jag kommer att sakna Louis så" Muttrade hon o...

Av Lisa och Izzy - 14 juli 2012 13:59

      Jag satte mig försiktigt vid en trött och klumpig Alyssa i soffan och knäppte tyst på tvn. "Har vi chips?" Frågar Alyssa helt plötsligt och går med handen på den lite större magen till köket. "Ja, men du borde inte äta så mycket skräp ...

Presentation


Välkommen till Lisa & Izzys novell blogg, vi hittar på allt själva! Kommentera gärna ^^

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards