Lisaizzy-onedirection

Direktlänk till inlägg 13 juli 2012

Kapitel 15 - It's time, wish me luck!

Av Lisa och Izzy - 13 juli 2012 22:36

   

Niall kramde om Allie långt och länge och Louis höll om mig.

Han gav mig en "Good luck" kyss på munnen och jag besvarade den.

"Allie och Alyssa, det är eran tur nu om 3 sekunder.

Jag och Allie gick hand i hand in mot scenen och många jubel hördes när vi steg in.

"Hej. Vad heter ni då?" Frågar en av dommarna.

"Alyssa och Allie." Säger jag och pekar först på mig och sedan på Allie.

"Vad kul, hur gammla är ni?" Säger dommaren igen.

"18, vi är tvillingar." Säger Allie stolt.

"Jasså, vad ska ni göra idag då?" Säger dommaren.

"Sjunga Skyscraper av - Demi Lovato." Säger jag och dommarna nickar.

"Varsågod." Säger dommaren och musiken börjar spela.

"Na na na na na na na na na, na na na na na na na na.." Börjar båda.

"Skyes are crying I am watching, catching tear drops in my hands.." Börjar jag och jubel hörs.

"Only silence as it's ending like we never had a change." Fortsätter Allie.

"Do have to, make me feel like there is nothing left of me.." Sjunger jag och Allie samtidigt.

"You can take everything I have." Sjunger Allie

"You can brake everything I am.." Fortsätter jag och sedan klämmer vi i tillsammans.

"Like im made of glass.. Like im made of paper.." Sjuger vi.

"Go on and try to tear me down, I will be rising from ground - Like a skyscraper, like a skyscraper." Sjunger vi igen. Och jag tar ny luft att fortsätta publiken jublar för fullt och några av dommarna har spruckit upp i leenden alla utom Simon Cowell.

"As the smoke clears I awaken, and untagle you from me. Would it make you feel better to watch me while I bleed." Sjunger jag i solo och nu börjar Allie.

"All my windows still are broken but im standing on my feet!" Sjunger Allie och när vi ska börja på refrängen höjer Simon armen och musiken stoppar. Publiken jublar hur högt som helst och dommarna klappar till och med Simon Cowell klappar.

"Wow! Ni är 18 och tvillingar?" Säger en dommare.

"Ja." Säger vi båda samtidigt.

"Det enda jag kan söga ör, fantastiskt!" Ropar dommaren igen.

"Ja ni har talang tjejer, värkligen." Instämmer Simon.

"Okej, ska vi rösta?" Säger en annan.

"Ett solklart Ja." Säger en kvinnlig dommare.

"Ja.." Säger en annan.

"Simon det hänger på dig." Säger den kvinnliga dommaren.

"Ja." Säger han och ler.

"Tack, tack så hemskt mycket!" Ropar jag glatt i mickrofonen och helt plötsligt börjar alla skrika ännu mer jag märker att Niall och Louis kommit ut på scen.

"Hej killar, kul att se er igen." Säger Simon glatt.

"Kul att se dig med Simon." Säger Louis.

"Vad gör ni här om jag får fråga?" Säger Simon igen.

"Jo vi ville bara ta med oss våra flickvänner!" Säger Niall och Louis glatt.

"Jaha, så ni är tillsammans med de här talangfulla flickorna?" Säger en anna dommare.

"Japp." Säger Louis stolt.

"Och om ni ursäktar." Säger han igen och vinkar hejdå. Jag tackar igen och sedan går vi.

"Vänta!" Säger jag och Allie på samma gång, båda värkar behöva kräkas samtidigt.. 

Vi springer in hur glada som helst på toan.

_________________________________

 

Sista inlägget för ikväll av mig Siara. Hoppas det blev bra :)) 

Kramisar xD

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa och Izzy - 14 oktober 2012 11:58

HEEJ! Jag och izzy ska göra en ny blogg nu, så bayy bayy Love You Old BLOGG! xD - xo Lisa  ...

Av Lisa och Izzy - 15 juli 2012 17:00

Kolla gärna in min och min bästis egna novellblogg om One Direction. Upp till 40 kapitel och mer ^^ 1Dstory.bloggplatsen.se <---------    //Lisa ...

Av Lisa och Izzy - 14 juli 2012 18:27

            ______________________________________________________________________________________   Jag granskade försiktigt min vackra syster på avstånd och hennes makalöst blåa outfit hon hade ett lite pösigt linne med lite längre jea...

Av Lisa och Izzy - 14 juli 2012 18:06

En man i 40-års åldern öppnade dörren för oss och vi klev in i den morderna limon. Jag satte mig längst bak vid ett fönster. Alyssa satte sig jämte mig och började pilla i sitt vackra mörkblonda hår. "Jag kommer att sakna Louis så" Muttrade hon o...

Av Lisa och Izzy - 14 juli 2012 13:59

      Jag satte mig försiktigt vid en trött och klumpig Alyssa i soffan och knäppte tyst på tvn. "Har vi chips?" Frågar Alyssa helt plötsligt och går med handen på den lite större magen till köket. "Ja, men du borde inte äta så mycket skräp ...

Presentation


Välkommen till Lisa & Izzys novell blogg, vi hittar på allt själva! Kommentera gärna ^^

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards