Lisaizzy-onedirection

Direktlänk till inlägg 14 juli 2012

Kapitel 17 - BootCamp, Here I Come!

Av Lisa och Izzy - 14 juli 2012 13:59

     

Jag satte mig försiktigt vid en trött och klumpig Alyssa i soffan och knäppte tyst på tvn.

"Har vi chips?" Frågar Alyssa helt plötsligt och går med handen på den lite större magen till köket.

"Ja, men du borde inte äta så mycket skräp mat!" Muttrar jag till henne.

Hon fnyser bara och drar fram en stor påse med chips. När jag tänker efter är jag nog ganska sugen också..

Jag sätter mig i soffan klumpigt brevid Alyssa och gräver i chips påsen.

"Skaffa egna chips!" Säger Alyssa och slår mig lätt på handen.

"Aj!" Ropar jag men precis då ringer telefonen.

"Svara din lama.." Säger Alyssa surt till mig och jag hasar mig till telefonen.

"Vad!?" Ropar jag och hör en förvånad röst i andra änden.

"Hej, det är Simon Cowell.." Säger Simon i andra änden.

"Oj, jaha hej.." Säger jag generat och hör Alyssa fnittra.

"Ni ska bege er till BootCamp nu, genast!" Säger Simon lite stressat.

"Jaha, okej hur kommer vi dit?" Säger jag förvirrat.

"Limon som står utanför, adjö!" Säger han snabbt och linjen bryts.

"Jaha, hejdå då" Säger jag och lägger ner telefonen.

Jag kollar ut genom fönstret och ser en stor vit limson med "X-Factor" trycket på och jag rusar till Alyssa.

"Skynda dig, vi ska till BootCamp!" Skriker jag åt henne och chipsen flyger åt alla håll.

"Jaja, ta det lungt!" Skriker hon tillbaks och masar sig till sin resväska.

Jag själv tar bara lätt min resväska och drar med mig Alyssa ut genom dörren.

____________________________________


Inlägg av mig Siara, men utav Allie's perspektiv eftersom 

Izzy fixar en ny Header på bloggen   

Kram Siara & Izzy 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa och Izzy - 14 oktober 2012 11:58

HEEJ! Jag och izzy ska göra en ny blogg nu, så bayy bayy Love You Old BLOGG! xD - xo Lisa  ...

Av Lisa och Izzy - 15 juli 2012 17:00

Kolla gärna in min och min bästis egna novellblogg om One Direction. Upp till 40 kapitel och mer ^^ 1Dstory.bloggplatsen.se <---------    //Lisa ...

Av Lisa och Izzy - 14 juli 2012 18:27

            ______________________________________________________________________________________   Jag granskade försiktigt min vackra syster på avstånd och hennes makalöst blåa outfit hon hade ett lite pösigt linne med lite längre jea...

Av Lisa och Izzy - 14 juli 2012 18:06

En man i 40-års åldern öppnade dörren för oss och vi klev in i den morderna limon. Jag satte mig längst bak vid ett fönster. Alyssa satte sig jämte mig och började pilla i sitt vackra mörkblonda hår. "Jag kommer att sakna Louis så" Muttrade hon o...

Av Lisa och Izzy - 14 juli 2012 11:49

            När både jag och Allie slutat att kräkas går vi ut för att torka oss. När vi kommit ut ur toan förstörs vår syn av massa fotografer och blixtrande ljus. "Hur känns det att dejta en stjärna?" Säger en papparazzi och trycker upp ...

Presentation


Välkommen till Lisa & Izzys novell blogg, vi hittar på allt själva! Kommentera gärna ^^

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards