Lisaizzy-onedirection

Direktlänk till inlägg 13 juli 2012

Kapitell 9- What do you say?!

Av Lisa och Izzy - 13 juli 2012 19:28

              

     "Allie.." Mumlade Niall till mig, och jag  log ett brett leénde.

"Ja!" Nickade jag och och Niall tog min hand.

"Jag har liksom inte berättat en sak.." Mumlade han.

"Vadå, är du otrogen?" Skrek jag ut, men ångrade mig en aning.

"NEJ!" Sa han surt och släppte min hand.

"Vad är det då?" Sa jag oroligt och tittade storögt på han.

"Eh, jag vill skaffa ett barn.." Mumlade han och rodnade.

"Eh, okej?" Sa jag och fnissade lite.

"Vill du?" Log han och tog min hand.

"Ska bara prata med Alyssa först.." Mumlade hon och slank igenom dörren och in till Louis och Alyssa's rum.

Där låg dem i sängen och kysstes.

"Vad gör ni?!" Röt jag och kollade på dem.

"Inget" Muttrade Louis.

"Vad är det?" Sa en aning irriterad Alyssa.

"Jag måste prata med dig.." Mumlade jag och gick fram till henne och drog upp henne.

Vi gick utanför hytten och jag kontrolera noga att ingen hörde.

"Niall vill skaffa barn.." Mumlade jag.

"Va..?!" Skrek hon högt.

"Ja, ska jag gå efter hjärtat eller?!" For det ur mig.

"Men har han inte berättat?" Sa Alyssa med en ledsen blick.

"Vadå?" Sa jag och reagerade kraftigt på att Niall ljugit för mig.

Äsch jag orkade inte tänka på detta mer.

Jag sprang in i vår hytt och drog av mig tröjan.

"Kom lilla Niall.." Flinade jag.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ni får lista ut själva :3

Detta vart ett kort avsnitt av lilla mej xD


 
 
Ingen bild

Zahra

14 juli 2012 11:39

OMG!!! jag har läst alla kapitlar och det är skiiit bra jag bara längtar till 10an snälla säg att det finns en 10a!!!Ni två är skiit bra<3

Lisa och Izzy

14 juli 2012 11:48

Hahha, Tack Zahra för att du läser :)
Kram
Lovisa/Siara :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa och Izzy - 14 oktober 2012 11:58

HEEJ! Jag och izzy ska göra en ny blogg nu, så bayy bayy Love You Old BLOGG! xD - xo Lisa  ...

Av Lisa och Izzy - 15 juli 2012 17:00

Kolla gärna in min och min bästis egna novellblogg om One Direction. Upp till 40 kapitel och mer ^^ 1Dstory.bloggplatsen.se <---------    //Lisa ...

Av Lisa och Izzy - 14 juli 2012 18:27

            ______________________________________________________________________________________   Jag granskade försiktigt min vackra syster på avstånd och hennes makalöst blåa outfit hon hade ett lite pösigt linne med lite längre jea...

Av Lisa och Izzy - 14 juli 2012 18:06

En man i 40-års åldern öppnade dörren för oss och vi klev in i den morderna limon. Jag satte mig längst bak vid ett fönster. Alyssa satte sig jämte mig och började pilla i sitt vackra mörkblonda hår. "Jag kommer att sakna Louis så" Muttrade hon o...

Av Lisa och Izzy - 14 juli 2012 13:59

      Jag satte mig försiktigt vid en trött och klumpig Alyssa i soffan och knäppte tyst på tvn. "Har vi chips?" Frågar Alyssa helt plötsligt och går med handen på den lite större magen till köket. "Ja, men du borde inte äta så mycket skräp ...

Presentation


Välkommen till Lisa & Izzys novell blogg, vi hittar på allt själva! Kommentera gärna ^^

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards