Lisaizzy-onedirection

Direktlänk till inlägg 13 juli 2012

Kapitell 3- Hey guys!

Av Lisa och Izzy - 13 juli 2012 16:22

"Alyssa! Vad gör du?" Skrattade jag medans hon rotade i min garderob.

"Du ska få Niall att falla för dig!" Fnissade hon.

Men när hennes mobil plinga till, så tog hon en paus, hon låste upp den och klickade på skärmen. När hon läste något på den såg man hennes ansiktsuttryck förvandlas till ett förvånat ett.

"Allie.." Viskade hon och höll fram mobilen så jag kunde läsa.

Det stod:

"Packa en resväska med kläder, tandborste och annat nödvändiga grejor! Xo/ Louis"

"Vad menar han med det?" Stammade jag fram och räckte över mobilen till Alyssa igen.

"Vi ska någonstans med dem! PACKA!" Skrattade hon glatt och började skutta.

Hon försvann snabbt ut igenom rummet. Och jag började tänka vad jag skulle packa med mig.

Jag kollade in i min garderob och plockade ut lite intrsesanta kläder. Jag gick sedan till mitt skrivbord och tog stolen och bar den till min garderob, jag satte ner den och ställde mig balanserat på den. Jag hade nämligen mina väskor högst upp i garderoben. Jag rotade där uppe och hittade tillsist en stor svart reseväska från något känt märke.

Jag greppade tag i den och ställde ner den försiktigt på golvet och stängde garderoben där uppe och hoppade ner från stolen. Jag ställde snabbt tillbaka stolen och gick fram till sängen. Jag började packa ner kläder i min rymliga resväska.

När jag var klar stängde jag den och ställde försiktigt ner den på golvet och skuttade in i badrummet.

Jag greppade tag i tandborste, tandkräm, hårborste, smink och andra behövliga grejor. Sedan tog jag tag i min neccäser ( stavning?! ). Jag packade i allt smågrejs där i, men mitt smink fick ha en annan neccäser. Sedan gick jag snabbt ner till hallen och hämtade mina converse och sandaler, eftersom jag skulle ha mina högklackade när vi åkte.

Och gick upp igen och tog fram en kasse till dem. Jag ställde allt tillsammans och vart nöjd.

"Allie, de har kommit!" Hörde jag Alyssa's glada röst nerifrån hallen.

Jag greppade snabbt tag i alla mina väskor och släkte mig kristalprydda lampa och stängde dörren och gick.

Jag gick sakta med säkert ner för trappan och möttes av Niall's blick. Han bara stod och stirra på mig.

Jag gick fram till han och han hade inte slutat stirra så jag pussade han på kinden och då vaknade han till..

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Detta vart ett kapitell av mig Izzy! (:

Hoppas det duger, Siara är mycket bättre än mig ;/

Aja, // Izzy♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa och Izzy - 14 oktober 2012 11:58

HEEJ! Jag och izzy ska göra en ny blogg nu, så bayy bayy Love You Old BLOGG! xD - xo Lisa  ...

Av Lisa och Izzy - 15 juli 2012 17:00

Kolla gärna in min och min bästis egna novellblogg om One Direction. Upp till 40 kapitel och mer ^^ 1Dstory.bloggplatsen.se <---------    //Lisa ...

Av Lisa och Izzy - 14 juli 2012 18:27

            ______________________________________________________________________________________   Jag granskade försiktigt min vackra syster på avstånd och hennes makalöst blåa outfit hon hade ett lite pösigt linne med lite längre jea...

Av Lisa och Izzy - 14 juli 2012 18:06

En man i 40-års åldern öppnade dörren för oss och vi klev in i den morderna limon. Jag satte mig längst bak vid ett fönster. Alyssa satte sig jämte mig och började pilla i sitt vackra mörkblonda hår. "Jag kommer att sakna Louis så" Muttrade hon o...

Av Lisa och Izzy - 14 juli 2012 13:59

      Jag satte mig försiktigt vid en trött och klumpig Alyssa i soffan och knäppte tyst på tvn. "Har vi chips?" Frågar Alyssa helt plötsligt och går med handen på den lite större magen till köket. "Ja, men du borde inte äta så mycket skräp ...

Presentation


Välkommen till Lisa & Izzys novell blogg, vi hittar på allt själva! Kommentera gärna ^^

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards