Lisaizzy-onedirection

Direktlänk till inlägg 13 juli 2012

Kapitell 5- I'm happy with you

Av Lisa och Izzy - 13 juli 2012 17:27

Jag och Niall satt i sängen och kysste varandra.

Men vi avbröts av att Louis och Alyssa kom in igen!

"Vad vill ni?!" Röt jag åt Alyssa, som såg ängslig ut och greppade snabbt tag om Louis hand.

"Vi tänkte gå till poolen nu, ska ni med?" Muttrade Alyssa och släppte Louis hand.

"Vi kommer snart" Muttrade jag och kastade min kudde på henne.



Niall's perspektiv-

Allie var den vakraste person jag någonsin sett.

Jag ville fråga henne om hon typ ville vara ihop med mig.

Fast jag vågade inte, tänk om hon redan hade en pojkvän?

Men sen när jag själv tänkte efter, kunde hon inte haft det.

Jag grep hungrigt om henne och började kyssa henne.

Hon fnittrade till och började kyssa tillbaka.

Efter en stund så slutade hon och tittade storögt på mig, mitt hjärta hoppade upp i halsgropen..



Allie's perspektiv-

"Niall" Mumlade jag och tog bort en slinga av mitt hår.

"Ja?" Log han och kramade om mig.

Jag satte mig i hans knä och började smeka han på kinden mjukt.

"Jag älskar dig.." Viskade jag i hans öra och fnittrade.

Han log emot mig och knuffade ner mig i sängen, han lade sig på mig.

"Nej Niall" Skrattade jag bedjande och knuffade bort han.

"Snääälla?" Bad han och gjorde någon slags valpögon.

"Nej, vi ska till poolen med Alyssa och Louis nu!" Fnittrade jag och drog upp han ur sängen.

"Jaja.." Muttrade han och släpade fötterna i marken.

"Jag ska byta om, så du vår titta bort!" Log jag och tog fram min svarta bikini.

"Lovar inget!" Flinade han och lade händerna för ögonen.

Jag klädde snabbt av mig och drog på mig min bikini och tog bort Niall's händer från ansiktet.

Han tog snabbt inistativet ( Stavning?! ) och kysste mig.

Efter en stund knuffade jag bort honom tog hans hand och gick ut ur hytten och mot poolen!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kapitell av Izzy! (:

Hoppas det duger! Aw, Allie och Niall älskar varandra^^

//Izzy♥


 
 
Mollsinen!!

Mollsinen!!

13 juli 2012 18:04

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!!! Jag älskar den!!

http://htp//www.SoftisKatt.bloggplatsen.se

Lisa och Izzy

13 juli 2012 18:06

Tack! (:

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa och Izzy - 14 oktober 2012 11:58

HEEJ! Jag och izzy ska göra en ny blogg nu, så bayy bayy Love You Old BLOGG! xD - xo Lisa  ...

Av Lisa och Izzy - 15 juli 2012 17:00

Kolla gärna in min och min bästis egna novellblogg om One Direction. Upp till 40 kapitel och mer ^^ 1Dstory.bloggplatsen.se <---------    //Lisa ...

Av Lisa och Izzy - 14 juli 2012 18:27

            ______________________________________________________________________________________   Jag granskade försiktigt min vackra syster på avstånd och hennes makalöst blåa outfit hon hade ett lite pösigt linne med lite längre jea...

Av Lisa och Izzy - 14 juli 2012 18:06

En man i 40-års åldern öppnade dörren för oss och vi klev in i den morderna limon. Jag satte mig längst bak vid ett fönster. Alyssa satte sig jämte mig och började pilla i sitt vackra mörkblonda hår. "Jag kommer att sakna Louis så" Muttrade hon o...

Av Lisa och Izzy - 14 juli 2012 13:59

      Jag satte mig försiktigt vid en trött och klumpig Alyssa i soffan och knäppte tyst på tvn. "Har vi chips?" Frågar Alyssa helt plötsligt och går med handen på den lite större magen till köket. "Ja, men du borde inte äta så mycket skräp ...

Presentation


Välkommen till Lisa & Izzys novell blogg, vi hittar på allt själva! Kommentera gärna ^^

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards